De mussen vielen op zaterdag 8 juli 2023 nog net niet van het dak, maar de muzikanten van Harmonie Vorden stonden om 13.30 uur startklaar voor de optocht in 't Medler.

Ook dit jaar was Harmonie Vorden weer van de partij in Medler. De fietsen waren weer mooi versierd en de muziekvereniging liep vanaf het centrum van Medler richting het TTV gebouw. De organisatie had een mooie plek voor de muzikanten uitgekozen, in de tent was er voldoende schaduw. Het feest werd geopend door voorzitter Andre Knoef, die vervolgens de microfoon overhandigde aan wethouder Gosselink. Na de officiele opening was er gelegenheid om even op adem te komen en te genieten van de aangeboden dranken van de oranjevereniging. Na het spelen van een mars vertrok het geheel weer richting Medler.

Op naar volgend jaar!

De foto's zijn hier te vinden!

Speciaal dank aan Agnes Oonk die de foto's heeft gemaakt.