Alle kinderen en jongeren uit Vorden opgelet. Op zaterdag 22 april is er een gezellig feest in het Kulturhus in Vorden. Het leerlingenorkest en de slagwerkgroep van Harmonie Vorden vieren het 10-jarig bestaan van de vereniging. Dit doen zij door een feestelijk concert te geven. En dat is niet alles, de avond wordt afgesloten met een dj die alle muziek draait die jullie maar willen horen! De leerlingen van Harmonie Vorden weten zeker dat het een leuke avond wordt, en zouden dit graag met zoveel mogelijk mensen delen.

Het leerlingenorkest speelt herkenbare muziek. Van het nummer Roar van Katy Perry, tot muziek van Star Wars. Bijna alles wat op de lessenaar staat bij de leerlingen klinkt bekend in de oren. Met het grootste deel van de muziek kan er lekker meegezongen worden. Perfecte muziek voor een feestavond. Zelfs het nummer ’Ik ga zwemmen’ van Mart Hoogkamer kan door het leerlingenorkest gespeeld worden.

Meezingen wordt door twee leerlingen van Stem Plezier gedaan. Deze zangeressen zullen met hun prachtige stemmen de muziek nog completer maken. Voor het orkest leuk om solozangeressen te begeleiden, en voor de zangeressen leuk om met live muziek op te treden. Een beetje spannend is het misschien ook wel. Dus kom alle leerlingen supporten en luister naar hoe zij er samen iets moois van maken.

Ook de slagwerkgroep zal van zich laten horen deze avond. De jongens van de slagwerkgroep hebben tijdens het repeteren al veel lol met elkaar. Het is leuk om te zien dat muziek zoveel plezier en gezelligheid brengt. Dit wil men iedereen laten ervaren tijdens het optreden. Daarnaast zal het publiek horen dat ook slagwerkers muziek kunnen spelen die bekend in de oren klinkt.

Het concert begint om 19.30 uur in het Kulturhus in Vorden. Rond 20.30 uur zal het concertgedeelte van de avond afgelopen zijn en kan het verdere feesten beginnen. De dj zal direct na de laatste klanken van de leerlingen de avond verder inluiden. Mis het niet. De entree is gratis!