Harmonie Vorden heet haar nieuwe klarinetdocent van harte welkom! Benieuwd wie? Lees gauw verder...

Ymkje Hellinga is werkzaam als klarinet-, saxofoon- en AMV-docent bij het Muzecollectief Zutphen, Koninklijke Christelijke Muziekvereniging Advendo Nijverdal, Kaliber Kunstenschool en de Koninklijk Erkende Vriezenveense Harmonie. Ook is ze dirigent van het opleidingsorkest in Vriezenveen en dirigeert zij Da Capo Klarinet Ensemble uit Zuidwolde. Verder wordt ze gevraagd om in te vallen als klarinettist, saxofonist en dirigent.
Ymkje werkt als promotor voor de blaasmuziek bij veel muziekverenigingen waar ze kinderen enthousiast maakt om samen muziek te maken in een blaasorkest.
Bij ieder concert doet Ymkje haar eigen presentatie. Ze is dus een absolute duizendpoot die door haar enthousiasme iedere luisteraar voor haar weet te boeien!

Wij wensen Ymkje veel succes!

20200521 225940
Ymkje Hellinga - Klarinetdocente bij Harmonie Vorden