Dit jaar werden de jubilarissen uit 2021 en 2022 gehuldigd. Jubilarissen Jeanine Heijenk en Christiaan Wichers waren verhinderd en worden op een later moment gehuldigd. Tijdens de jaarvergadering werden drie leden door voorzitter Erwin Sportel gehuldigd voor hun jarenlange lidmaatschap van KNMO en Harmonie Vorden. Allereerst werd Robin Oonk gehuldigd voor het 12,5-jarige lidmaatschap.

Robin Oonk
Robin Oonk komt uit een zeer muzikale familie. Vader Jeroen en moeder Agnes hebben het stokje doorgegeven aan zoon Robin, want op jonge leeftijd was hij al regelmatig te zien met trommelstokken. Tegenwoordig versterkt Robin de slagwerksectie waar hij op diverse slagwerkinstrumenten ingezet kan worden.

Vervolgens werden Samantha Kornegoor en Ans Zegveld gehuldigd voor het 25-jarige lidmaatschap.

Samantha Kornegoor
Samantha Kornegoor speelt op dit moment 1e klarinet bij Harmonie Vorden. Op haar negende is Samantha bij Sursum Corda begonnen en is in de loop van de jaren is zij doorgestroomd naar de 1e klarinet waar ze een vast en vertrouwd gezicht is geworden. Het verenigingsleven is er bij Samantha met de paplepel ingegoten, ze is dan ook altijd een trouw gezicht bij alle acties en activiteiten van de vereniging.

Ans Zegveld
Ans Zegveld is 14 jaar lid van Harmonie Vorden en Concordia. Ans vertegenwoordigt de slagwerksectie en bespeelt de pauken. De overige jaren heeft Ans, samen met haar man Wessel gemusiceerd bij de Shell Harmonie. Naast het musiceren is Ans ook actief binnen de  vereniging met naald en draad. Vakkundig heeft Ans al vele uniforme kleden in haar handen gehand, hersteld en aangepast. Samen met haar man Wessel is ze een trouw lid die altijd present is bij de acties die de vereniging kent.

Voorzitter Erwin Sportel eindigde de huldiging met het bedanken van de muzikanten voor hun inzet en trouwe lidmaatschap met de bijbehorende speldjes en bos bloemen.

V.l.n.r.: Robin Oonk (12,5 jaar), Ans Zegveld (25 jaar), Samantha Kornegoor (25 jaar) en voorzitter Erwin Sportel.