Op zondagmiddag 28 november 2021 is weer muziek te horen in het Kulturhus in Vorden en kan het publiek zijn of haar muzikale hart weer ophalen. De titel van het programma zegt het al, er zit wéér muziek in!

En welke muziek dat is? Klein tipje van de sluier als je verder leest!

Het eerste concert na de corona periode kan voor Harmonie Vorden gezien worden als een nieuwe start met nieuwe dirigent Willem Kossink, die sinds september 2021 begonnen is bij Harmonie Vorden. Het zal een divers concert worden waarin klassieke nummers afgewisseld worden met lichte muziek. Een perfecte combinatie, voor ieder wat wils! U wordt meegenomen in een muzikale reis, het ene moment bij de Blue eyed Samurai, het andere moment bij een zekere Lord Tullamore. Het is dan een kleine stap richting the greatest showman van Nederland, Paul de Leeuw die altijd het zonnetje in huis is. Nieuwsgierig geworden naar deze combinatie? Kom dan zondagmiddag 28 november 2021 naar het Kulturhus in Vorden.

Aanvang van het concert is 14.00 uur – gratis toegang/vrije gift!