Harmonie Vorden organiseert zaterdag 29 oktober het najaarsconcert in de Dorpskerk van Vorden.
Vorig jaar is besloten dit concert te benutten om jonge musici in samenwerking met de harmonie een podium te bieden. Op 29 oktober is er een hoofdrol weggelegd voor Annelies Vrieswijk op saxofoon en Diederik Ornee op klarinet.

Harmonie Vorden is blij dat ze deze musici hebben weten over te halen om met hen te spelen tijdens het najaarsconcert op 29 oktober waardoor dit concert borg zal staan voor de nodige muzikale kwaliteit.
In samenspraak met de solisten is een aantrekkelijke muzikaal programma samengesteld, veel variatie van licht klassieke nummers tot een selectie uit de musical Mary Poppins.
Diederik zal in samenwerking met de harmonie het klarinetconcert van Jan van der Waart tot uitvoering brengen en Annelies het nummer Saxophobia van Rudy Wiedoeft gearrangeerd door Johan Perik.

Niet alleen de musici staan borg voor muzikale kwaliteit, tijdens de pauze wordt de bezoeker een hapje en drankje aangeboden verzorgd door Grand Bistro de Rotonde. Bistro de Rotonde biedt bezoekers tevens de gelegenheid om voorafgaand aan het concert tegen een aantrekkelijke prijs te dineren inclusief entree. Vooraf wel even reserveren!
Zij hebben voor deze gelegenheid een speciaal menu samengesteld!!

Kaarten zijn €10. In de voorverkoop te verkrijgen bij de Bruna en op de avond zelf aan de kassa in de kerk.

Poster najaarsconcert 2016